Lilypie Kids Birthday tickers............ Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2011. május 15., vasárnap

Álmodozunk :)

Még egy álom Babócáról

Lehet unalmas, de nekünk jó lesz majd egyszer visszaolvasni :)

Dávid gondolataiban járt most a prücsök, de nagyon tetszik, főleg ahogyan előadta, mekkora traumát jelentetett ez neki, bár azt nem tudtam értékelni, hogy addig forgolódott míg fel nem keltem délutáni pihenésemből... (bizony jól megtanultuk, hogy akkor aludjunk, amikor a gyerek...)

Szóval: Volt egy babánk, egy kisfiú akiért jött egy nőci, mondván csere történt kiadásnál!? és fiú helyett lányt adtak, én próbáltam magyarázni, hogy fiú, de a nő hajthatatlan volt, hozott egy másik gyereket, Lacikát, aki viszont tényleg lány volt. Tovább győzködtük, leöltöztettük, nézze meg kislány, de nem lehetett vele megértetni, azzal érvelt, hogy egy kislányt, nem hívhatnak Lacikának.. majd elvitte őt is, azzal, hogy akkor keres egy harmadik gyereket...

Úgy látszik Dávidot is megfertőztem a tudni akarásommal, kisfiú vagy kislány lesz e a negyedik, és most mindketten ott tartunk, hogy megöl a kíváncsiság, pedig még egy ideig tűrni kell. Bár hallottam már olyat, hogy valaki a 12hetes vizsgálaton megtudja, de nem akarok olyat hallani, ami még változhat.

(Megpiszkáltunk a hátteret, túl lányos volt, pedig én sem vagyok az a kifejezetten rózsaszín típus, és így még semleges is lett, pedig nem volt benne hátsószándék! zárójel a zárójelben: fogalmam sincs hogyan kellene a bejegyzéseknél a dátum színét átváltani )

2 megjegyzés:

  1. Szia :) örülök, hogy hozzám/ránk találtál. Megmondom őszintén én kicsit félek a kis korkülönbség miatt ennek ellenére tökre örültem volna ikreknek :D nagyon szép nevei vannak a csajoknak és a Szofi is csúcs szuper ha a környékünkön nem fedeztem volna fel 4 Sofie-t és 1 Sophia-t akkor ha kislányunk lenne Sofie lett volna :) asszem jövök majd én is bátorságot meríteni tőled :D alig várom, hogy tudjuk meg a nemét.Ti kisfiút szeretnétek? Olvastam pár bejegyzésed vannak képek a blogodba?
    Annamari

    VálaszTörlés
  2. Talán egy icipicit jobban szeretnénk kisfiút :))

    Képek - a blogon tényleg nincsenek. Ennek az az egyszerű oka van, hogy a lányok apja nem szeretné, ha feltennék rólunk fotókat. Nem értek egyet ezzel, de mivel ő nem akarja nem teszek. Néha van egy kis hiányérzetem egy-egy bejegyzésnél, de már csak ilyen naplószerűség marad minden. Röviden, és tömören ezért:)

    VálaszTörlés