Lilypie Kids Birthday tickers............ Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2013. február 12., kedd

Így nem lettek kékszemú gyermekeim

Reggel az ikrek is velünk tartottak, mikor Ajsát vittem oviba. Utána bevásároltunk, majd beültünk egy kis nasira. Nem sokkal távolabb tőlünk ült egy nagyonnagyonszépkékszemű pasi. Amolyan tekintet bűvölő, akit nem akarsz bámulni, de "muszáj". Egy idő után felállt, előttünk ment el. Megállt, odaköszönt kedvesen, megdicsérte a lányokat, Léna szóba is elegyedett vele. Megkérdezte, hogy kijük vagyok, bevallottam, hogy az anyukájuk. Erre a kékszemű hercegem elköszönt, de két lépés után, láthatóan küzdve magával, megkérdezte, hogy tartozik e hozzájuk apa is. Ezért jár neki egy piros pont, nem riasztotta el a két kisgyerek.
Nos, hazudhattam volna, de nem tettem :) Arra azért kíváncsi vagyok, hogy ha négy gyerekkel ülök, akkor is ilyen bátor e.. Gyanítom nem :)
Szegényt kicsit átvertem, nem tudhatta, hogy nem jelent semmit, csak a kék szemek a gyengéim. Ilyen nagyon szépeket és barátságosakat pedig még életemben nem láttam.. Sebaj beérem egy barna-szerelmes (gúnyos, de extra megértő ) szempárral :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése