Lilypie Kids Birthday tickers............ Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2013. március 28., csütörtök

Megüssem vagy ne üssem? :)

Egy költői kérdés:

Járt már valaki úgy, hogy május 21 helyett, a férje március 28-án állított haza egy csokor virággal házassági évfordulót ünnepelni? 

Na hát én így jártam :D

Idén lesz a második évfordulónk az elsőt úgy ahogy van elfelejtettük később jutott eszembe, mondtam is neki, hogy nem a férjek gyöngye (persze az én feleségi mivoltommal nincs gond:)), jövőre ne felejtse el... Talán nem is fogja:)
Nagy nehezen megértettem vele hogy mi májusban házasodtunk. Nem nagyon akarta elhinni, de végül csak meggyőztem, hogy számoljon utána a március lehetetlen Noel miatt. Így pakoltuk át március helyett májusra, majd már én sem voltam biztos a napban... De mire jó hogy az embernek papírja van a kapcsolatáról ha nem arra, hogy megnézhesse:D 
Május 21 a mi napunk. Ha nem is érezzük nagyon a mienknek :)

Legalább idén nem felejtette el:)

Imádom a pasit...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése