Lilypie Kids Birthday tickers............ Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2013. május 31., péntek

Ébresztőóra

Van egy régi ébresztőóránk amit már jó ideje nem használunk. Előkerült és láss csodát még működik. Ajsa kérte hogy húzzuk fel, arra ébredhessen (Gyorsan érő típus engem 18 éves koromig anyukám ébresztett, és le nem mondtam volna a simogatásáról semmi kütyüért. Persze amikor már harmadjára jött be egy reggel és megrázott az nem volt kellemes..). Mivel a csajok együtt alszanak, ezért nem nagyon akartam belemenni, de végül megállapodtunk, hogy csütörtökön mikor nem megy oviba beállítom nekik. Fél 9re. Nem gondoltam hogy kibírja az ágyban, Mimiről pláne, inkább csak majd utólag mondhatom, hogy látjátok eddig kellett volna aludnotok... Legnagyobb megdöbbenésre viszont tényleg fél 9kor szaladtak ki nagy örömmel, kurjongatva, hogy csörgött az óra. Mint utólag megtudtam, már fent voltak és "csak vártam és vártam"  Mimzi ébredés után ki akart jönni, de Ajsa meggyőzte, hogy maradjon (kérném a receptet), és odabent beszélgettek, miközben vártak és vártak :) Nem tudom mennyi időt tölthettek az ágyban. Ma ismételtünk. És újra csörgésre érkeztek. Előtte füleltem az ajtó előtt, hallottam a csacsogásukat többször. 
Biztos vagyok benne, hogy nem tart sokáig az újdonság varázsa. De ha csak ezt a két napot nyertem az is jó. Hétvégére azért még nem bánnám ha kitartana, csak Noelt kellene ágyba venni reggel és feküüüdhetnék én is addig. Fáradt vagyok hetek óta, valahogy most kiégtem, de akkor sem tudok emberi időben elaludni. Próbáltuk bevezetni pár hete, hogy 10kor fekvés, de néztük a plafont így is éjfél-1ig. Őszintén csodálom Dávidot, neki szemlátomást elég ennyi alvás is, így is pörög egész nap. Én meg perpillanat mosott sz.r vagyok. De majd elmúlik, holnap délután én is alszok egyet végre, a héten nem jött össze egyik nap sem, pedig igénylem, mint a gyerekek:) Nem sírom én vissza az egyetemi éveket, mikor addig aludtam ameddig akartam, de a gyerkőcök előtt hétvégén délig alvások azért hiányoznak. Szerintem én nem az a szülő leszek aki azon problémázik, hogy miért alszik a kamasz délig, hanem alszok velük együtt:) Addig pedig elég lenne  ha ovimentes napokon mindig arra a 8:30as ébresztőre ébrednének mind a négyen.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése