Lilypie Kids Birthday tickers............ Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2014. május 12., hétfő

Léna alvilági kapcsolatai

A múltheti hétköznapok olyan jól sikerültek.Mindenki laza volt és mosolygós. Nem volt sem hiszti, sem sírás. Egyáltalán. Ezeknek a napoknak általában böjtje van :) Tudtam ezt már akkor is, el is ért minket a változás szele. Dávid szombaton dolgozott, még kora délután beszéltünk, mondtam, hogy megőrült a banda, siessen haza. Még poénkodott, hogy zárjam át őket a kisházba, de azért hazajött 5re. Nem tartott sokáig a humora. Nálam is elérkezett a pillanat mikor már tényleg mély levegőket kellett vennem a négyeshez, és megjegyeztem, hogy kellene ide egy relaxációs kazetta. De Dávid röpke 2-3 óra gyerekkel töltött idő után nálam borúlátóbb volt, azt mondta ide hatásosabb módszer kell, talán egy kis fű.... Igazat adtam neki, kicsit hülyültünk, kértem hogy ha tud, intézkedjen. Erre Léna megindult az előszoba felé, én is megyek felkiáltással. A kérdésre, hogy hova a "füvet szedni" választ kaptuk.
Végül is lehet a fűszedésnek is van nyugtató hatása...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése