Lilypie Kids Birthday tickers............ Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. november 20., szombat

Történet egy szobáról

Nem lesz túl hosszú..

A kezdet: július. Ekkor úgy döntöttünk, hogy Ajsa habos-babos, rózsaszín szobáját az ikrek fogják megkapni. Ott hagytunk mindent, csak egy plusz kiságyat kellett betennünk. Ajsa pedig egy nagylányos kuckót kapott, új ággyal és minden mással.

Augusztus: Ajsa rátalált művészi hajlamaira. Nem hiába egyik nagymamája rajzot  tanít, kicsi lányunkban is sok a tehetség. Filctoll elő (miért vettem én ilyet neki?) és máris egyedi a szobája. Sebaj, áttologattuk a szekrényt, és vettünk neki egy rajztáblát. Másik fontos esemény: ebben a hónapban kapta első foltját a szőnyeg is. De ezeket ki tartja már számon.

Szeptember:  Bohóckodás apával, a függönynek annyi, elszakították. De legalább nem esett le a karnis, és nem lett semmi baj. Új függöny, megoldottuk ezt is.

Október: Újra a falat használja vászonnak. Ezúttal a popsikenőcs az eszköz. Jó zsíros. Szép foltok a falon össze-vissza. Maradt így is, nem tudtunk mit kezdeni vele. Legalább megy a szőnyeghez.

November: Mi más, mint a fal... Amiről még el kell annyit árulnom, hogy nagyon gondosan összeállított díszítést kapott anno, vagyis 4hónapja. Két színű, közte dekorcsík. Napokig gondolkoztam rajta milyen legyen, szerettem volna valami nagyon szépet neki. De akkor vissza a novemberi történtekre. Pár napja az a bizonyos csík elkezdte zavarni Ajsát, és megpróbálta kapargatni. Időben észrevettem, látszólag meg is értette, hogy nem szabad. Látszólag. Délután éppen a kicsiket etettem, hallottam hogy felkelt, átszólok neki, hogy várjon megyek nemsokára. Örülök, hogy leköti magát, lám milyen ügyes. Aztán végigszalad az agyamon, hogy csak nem a szekrényt pakolja újra ki a nagy csendességében, mert az mára már megvolt. Sajnos nem. Inkább a falról szedte le a tapétát. Egyik oldalon szinte teljesen. És már a másikat is elkezdte. A hétfőt azt hiszem a tapéta boltba kezdi Dávid.

Előre várom a decembert....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése