Lilypie Kids Birthday tickers............ Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2011. január 22., szombat

Alkot a gyerek

Kihasználva azt a kis időt amíg a szobában voltam, drága Ajsa kiborította a lisztes dobozt, és "megfűszerezte" egy kis cukorral, borssal, sóval, kakaóval. Amit ért a konyhapulton. (a tartókat szépen visszahelyezte a helyére) és neki látott a mű megalkotásának. Seprűvel elkente, majd belefeküdt és "hóangyalt" készített. Nem vicc, közölte, hogy ez  "agyal" Úgy látszik friss még a havas élmény. Próbáltam nem sokkot kapni először, majd mikor megtudtam mi is ez komoly maradni és szigorú szülő módjára helyretenni elsőszülöttünket. De legszívesebben öntöttem volna még hozzá, hogy még tökéletesebb legyen az angyalka.
Jelenleg kicsit árnyaltabb a hangulatom, ugyanis mindenhol lisztet vélek felfedezni, pedig próbáltam megakadályozni, hogy széthordják. De Liliből képtelenség kifésülni, hozzám ér és tiszta liszt a melegítőm. (A fél életemet a fürdetésével töltöm!)

És ez még csak délelőtt volt....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése