Lilypie Kids Birthday tickers............ Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2011. január 20., csütörtök

Becenevek?

Ma megkérdezték tőlem, hogyan becézzük az Ajsát - Hm?! -  Többnyire sehogy. Szerintem ez tipikusan az a név amit nem kell becézni. és nem is lehet. Ajsácska vagy Ajsi, esetleg Ajsika.... háááát valahogy nem jön a számra.
Ő Ajsa, vagy Kicsilány. De ezt többnyire nem neki mondjuk, csak ha beszélgetünk róla. Vagy a gyakran emlegetett Hisztérika jó becenév?

A Lénát se gyakran variáljuk, Lénusnak hívjuk, ha nagyon becézgethetnénk van.

Milla az akit Mimizünk Egyszer csak elkezdtük, azóta pedig nem is sokat mondjuk neki, hogy Milla. Már Ajsa és az egész család is áttért a Mimire.
Azt hiszem ez már rajta marad, mint unokatesómon a Babi (életemben nem szólítottam még Juditnak)

Tehát felelhettem volna az Ajsa kérdésere azt hogy nem vagyunk becézgetős fajta család, de azt hiszem ez nem igaz, főleg ha Lilikére gondolok :D

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Mikor írtál hozzánk, akkor jöttem én is, olvasgattam, de elfelejtettem a követés gombra nyomni és mostanáig nem találtalak meg újra. De most megvagytok! Nyomtam követés gombot is és ha nem bánod, kilinkelnélek benneteket, hogy ne járjak így újra. :))

    A mi Lénánkat sokáig mi sem becéztük, legfeljebb a Léni-ig jutottunk, mostanra viszont annyi beceneve van, mint égen a csillag, de a Lénust épp nem szoktuk használni. :)
    Ha már a neveknél tartasz, megkérdezhetem, hogy ti mikor tartjátok Léna névnapját? Mi eddig júl. 21-ét tudtuk, de ezt a család képtelen megjegyezni, mert ez naptárilag Dániel nap, ők MAgdaléna és/vagy Heléna naphoz kötik és ahogy keresgéltem, találtam májusi és egyéb júliusi időpontokat is.

    Huh, bocsánat, hogy hosszú lettem és kissé keszekusza is...

    Dóri

    VálaszTörlés