Lilypie Kids Birthday tickers............ Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2011. február 15., kedd

Még egy....

KELL nekem, nekünk még egy gyerek. Talán mert Ajsa holnap két éves és túl sok bennem az érzelem, talán mert olyan sokan terhesek mellettem, köztük a nővérem. Talán mert Dávid az elmúlt hónapokban folyton mondogatja, hogy párosan szép az élet, a gyerekek száma is. Talán mert az egyik legjobb barátnőm most szült kisfiút. És nekem is kell egy olyan. (de az sem tragédia ha ilyen mint amilyen már van)
Nem tudom miért pont most, de rám tört ez az érzés.És leírom, hogy számon lehessen rajtam kérni.

(persze egy évet még halasztjuk a projektet, de ha másfél év múlva nem vagyok még terhes lehet jönni reklamálni, hogy nem ezt ígértem :D  )

2 megjegyzés:

  1. Micsoda változások valaki lelkében??!!
    Nem vagyok vérbeli kommentelő, csak tudd nem felejtek, bár most innen egy negyedik csajszit érzek!
    Hajni voltam

    VálaszTörlés
  2. Már jó pár napja akartam kommentelni, csak nem jött össze.
    Le a kalappal előtted! :-) Ha meglátok egy újszülöttet, rögtön belém hasít,hogy én is szeretnék még egyszer egy ilyen gombócot. Harmadik babát én szeretnék, de a férjem ezzel a két tündéri csajszival beéri. Abban maradtunk, hogy majd meglátjuk.

    VálaszTörlés