Lilypie Kids Birthday tickers............ Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2011. április 28., csütörtök

A Negyedik

Mivel már úgy sem titok. Pedig szerettem volna még kicsit köztünk tartani a hírt, mégis kiderült korán a nagycsalád számára is, és Ajsa is "tudja" és mondogatja boldog, boldogtalannak és a mai bejegyzések után is hiányérzetem volt, és mivel már szinte mindenki tudja, hagyjuk el azt a "szintét"....

Decemberben kisbaba érkezik hozzánk!

Gyakorlatilag ahogy azt mondtuk szeretnénk egy negyediket be is jelentkezett egy lakó a pocakomba. Bár ehhez hozzátartozik egy kis tabletta zavar is  Mégsem lehet véletlen. Még a feldolgozás szakaszában vagyok, vagyunk, akárhogy is próbálok kiszámolni egy nagyobb korkülönbséget, akkor is csak 15hónaposak lesznek az ikrek mikor a pici megérkezik. Ajsa másfél éves volt mikor ők megszülettek, és úgy érzem sokat számított az a három hónap. Dávid szerint ha két babára tudtunk váltani, ez fele olyan könnyű lesz.... Nem teljesen hiszek neki, de próbálok :D

A vizsgálatok szerint minden rendben, meghallgattuk a kis szívverését is. Azt hiszem akárhányszor elmehetünk megkukkantani egy babát, és annyit amennyi adatik soha nem változik az érzés.
Kicsit igazabbnak  tűnik az egész...és jóóóó.... csodálatos, a többit majd megoldjuk!!

7 megjegyzés:

  1. Nahát! :)) Ez fantasztikus! Tényleg épp most írtad, hogy egyszer majd számon kérhető lesz a negyedik és tessék. :)
    Szívből gratulálok!!!! :) Jó egészséget és sok erőt az elkövetkezendő időszakra!
    A többit meg persze, hogy megoldjátok! ;)

    Ui és off: A kutyás kérdést olvastam ám, csak régóta készülök írni az eb helyzetről egy teljes posztot, és majd abban gondoltam kitérek rá, csak folyton halogatom. De röviden: nem lihegem már túl én sem a kérdést. Nagyjából úgy megy nálunk is, mint ahogy te is írtad. :)

    Dóri

    VálaszTörlés
  2. Grat!! Grat!! Gratula!!

    Kíváncsian várom milyen csoda nevet találtok ki újra, és mint én már többször kifejtettem csak lányos szülőnek tudlak Titeket elképzelni :))


    Puszi Mindenkinek
    Anikó :)

    U.i.: Én is tudtam már ám, a mi családunkban tényleg nem áll meg a szó, de a pindurokat sokáig titkoltátok, ennyivel "tartoztatok" :)

    És persze hogy mindent meg tudok oldani, jó páros vagytok!

    VálaszTörlés
  3. Hűűű, már napok óta el akarom olvasni a bejegyzéseidet, csak időm nem volt. De erre a negyedikre felkaptam a fejem. :-)
    Gratulálok és nagyon boldog babavárást kívánok! Nálunk is 16 hónap a korkülönbség. (persze nem mindegy, hogy 1 vagy 2 vagy 3 nővére van-e a picúrnak :-))

    VálaszTörlés
  4. Megoldjátok!
    Itt ülök, megmozdulni sem tudok a hasamtól és mégis csak Rád gondolok mióta hazamentetek!
    De muszáj Neked mindent kétszer olyan jól csinálni mint nekem???!! :))))
    Anita

    VálaszTörlés
  5. Köszönjük Mindenkinek!! :))

    (Az 1, 2 vagy 3 nővéren jót mosolyogtam, bár kicsit szíven is ütött :D )

    VálaszTörlés
  6. És nem muszáj!!! Csak jön!!! :)))

    VálaszTörlés
  7. Gratulálok!!!

    Én nemrég találtam rátok, de nagy érdeklődéssel olvasom, hogy zajlik az élet egy kicsivel és két picivel.
    Le a kalappal előttetek, én néha úgy érzem a 2 leányzó is sok nekem.

    Kíváncsian várom, hogy a legkisebb, aki még a pocakban van a női tábort erősíti tovább, vagy a férfitábor erősödik meg egy picit.

    VálaszTörlés