Lilypie Kids Birthday tickers............ Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2011. május 8., vasárnap

Álom

Mikor még Ajsát vártam megálmodtam, hogy kislányom lesz. Gyönyörű félvér, már tipegő kisbabaként láttam, származása nem igazán tűnt fel, és szerencsére Dávidot sem zavarta :)
Éjjel megint egy kislánnyal álmodtam, vele ugyan nem találkoztam, de éreztem hogy róla van szó, az én babámról. A történet annyi, hogy Zétivel játszottunk, egyszer csak közölte, hogy induljunk Szonja babáért, felült a kis biciklire, én mögé a csomagtartóra :) és elindultunk.
Talán nem minden így fog történni, de a lánynevünk azt hiszem végleg eldőlt, az az 1% sem kétséges már :)
Jó volt felébredni, békés és szép álom volt. Azt hiszem egész nap vigyorogni fogok :)

3 megjegyzés:

  1. Jaj, de szépen illik ez a név a "sorba" !!!

    (Zétény erős nagyfiú már, így ki tudja!)

    M.N.

    VálaszTörlés
  2. :))
    Lesz Lénátok és Szonjátok is, ha igaz az álom?! De jó! :))
    Nekünk meg jön hozzá a Zétink. :)) Nálatok ő unokatesó jól értem ugye? :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is eszembe jutott ez a párhuzam :)
    Igen, Zéti a lányok unokatesója.

    VálaszTörlés