Lilypie Kids Birthday tickers............ Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2012. október 1., hétfő

Ajsa csicsergés

Miután írtam Noelről egy bejegyzést, amiben a nevéről is szó esett, elkezdtem Noel Áronnak szólítani, ha "rossz". A lányokra is ráragadt, főleg Ajsára. Ha Noel csinál valamit, elvesz vagy csak hozzányúl valami olyanhoz, amihez "nem szabad" Ajsa rászól, hogy Noel Ájoon..... Olyan cukin mondja.

Mimi is egyre gyakrabban Milla. Nekem is, Ajsának is, az egyik nagyszülő párosnak is. Dávid meg ki nem bírná mondani, neki kizárólag Mimi. Egyik este kérdezi, hogyan tudom neki azt mondani, hogy Milla? Érdeklődve, kicsit cinikusan visszakérdezek, hogy nem ez a neve? Vállát vonja, kezdene magyarázni valamit, de Ajsa közbeszól a világ legnagyobb csodálkozásával: "Apa, te nem tudod hívják a kislányodat?"

Szórólapot nézünk, kérdezi, hogy "Anya, mi van ideírva?" felolvasom: Disney vászontáska kislányoknak. "Anya úgy szeretnék egy Disney vászontáskát kislányoknak" :)

Felette bébiételek vannak, nézzük hány hónapos kortól ajánlott és megbeszéljük Noel hány hónapos. Kinyitom mind az tíz ujját, rám néz: "óó atyaég, de nagy ez a Noel"

Hűtőt nyitja néz befelé. Egyik keze felemelve,  az ajtót fogja (akár csak az apja), mondom neki hogy ne szellőztesse a hűtőt. "Nem szellőztetem, csak úgy ennék valami finomat" (ebben a mondatban magamat ismertem fel). Mondom egyen tejszeletet, de kérdezze meg a kislányokat is és hozzon nekem is egyet :) "Rendben anya, bezárom addig, mert megfagyunk. Nem vagyunk mi jegesmedvék"

Panaszkodik, hogy Zsombor lebutázta. Nagyon a szívére veszi, ha valaki rosszat mond neki. Vigasztalom, hogy nem úgy gondolta, de nem volt szép tőle, majd beszélek vele stb.. Megkérdezi: "Azért mert Zsombor butyuta?" :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése