Lilypie Kids Birthday tickers............ Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2012. november 9., péntek

A "falu" pletykásai

Szeretem az utcát ahol élünk. Sokféle család vesz minket körbe, és mindig van hozzánk, a gyerekekhez mindenkinek egy kedves szava. Ajsa is szívesem csacsog akárkivel, aki megdicséri. Tényleg minenkivel. Mindenről. Főleg arról mi történik minálunk. Elkap akárkit a kerítésnél, akit kicsit is ismer és leadja fél perc alatt a drótot. 
Így mindenki tudja, hogy anya alszik, apa sörözik, este boroztak, veszekedtek, a tesók nagyon rosszak, anya kiabál, valaki megüt valakit - a gyerekek egymást :D  
Csupa szép dolgokat hallhatnak rólunk az emberek :) A többi infó valahol elvész Ajsában, csak ezeket véli érdemesnek megosztani.
Ma összefutottunk a második szomszéddal (akivel nemrég hülyéskedtünk Ajsa szószátyárságáról) Éppen kiszálltam az autóból kaput nyitni, a lányok is kiugrottak, ahogy meglátták, hogy én váltok két szót vele. Léna kezében volt egy szívószálas itóka, a szomszéd megkérdezte mi finomat iszik. Lénusnak bevillant az agyába a tegnap esti sörhab megkóstolása és túláradó boldogsággal közölte: "apával söröztem.. söröztem apával!" Ajsának sem kellett több: "vodát is ittak" :D 
Szomszéd röhög és "megfenyeget": Egyszer kihívom rátok a gyámügyet.
Teljesen megértem :)
(Egyébként, hogy itt se nézzen senki alkesznek elárulom, hogy nem egy üveggel vágtunk be ketten a csütörtök este tiszteletére, hanem a barátainkkal ittunk meg egy pohárral és több volt benne a narancslé, mint a vodka)
Úgy néz ki lassan Léna, talán majd Mimi is beszáll a pletykálkodásba. Lehet mire Noel is beszélni fog, költöznünk kell :)
Most pedig enni adok a gyerekeimnek, nehogy az éheztetés is felkerüljön Ajsa listájára...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése