Lilypie Kids Birthday tickers............ Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2012. november 13., kedd

Ajsa lenyűgöz a dumájával.. már megint :)

Igazat megvallva nem mindig tudom, hogy a lányok, főleg Ajsa honnan szedik össze a tudásukat, beszólásaikat. Gyanítom benne van a tv is, a nagyobb gyerekek is a környezetünkben, és hogy mindenféle témát megbeszélünk előttük. De hogy mit jegyeznek meg és miért, és honnan tudják mikor kell elsütni a poént, azt nem tudom.
Ma kókuszgolyót készítettünk. A lányok imádnak a konyhában kontárkodni. Egy tíz perces melót simán elvégzünk egy óra alatt, plusz még fél óra a takarítás :) Noelnek eddig csak az üres tálak és fakanál jutott. Néha egy krémes kanál. Ma, amikor megkérdeztem a lányokat mit csináljunk, és Ajsa rávágta a kókuszgolyót, gondoltam éppen ideje bevetni Noelt is. A legtöbb mesterszakács/cukrász úgyis pasi.
Persze több jutott a földre, az arcára, hajára, mint amennyit alkotott. A tesók szája is csokis volt körben, Mimi pedig Noelhez hasonló állapotba volt, de ezt már megszoktam :) Mondtam is nekik, hogy kis csokigyerekek. Mire Ajsa megölelte a ragacsos öcsit, és megszólalt: "A színes bőrű testvérem"
Szerintem okos a gyerek :) Persze a többi is :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése