Lilypie Kids Birthday tickers............ Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2012. november 5., hétfő

Az kiabáló bácsi nyomában

A lányok minden "kincset" külön elraknak, biztoshelyre. Kifestőket, ceruzákat, pici plüssöket, amit kapnak és csak az övéké, féltik. Egyrészt Noeltől, másrészt egymástól. Ha valamiből van három egyforma és az egyik eltűnik jó tudni, hogy kié, különben hatalmas vita-hiszti-sírás keveredik. Ezért kezdődött el, azóta mindent gyűjtenek.

Ajsa ma a könyveit lapozgatta, nagy kétségbeesve. Mimi és Léna figyelte.
- Mi a baj? Mi nincs meg?- kérdem tőle, én sokat látott, a még fel nem használt matricáikat is könyvekbe rakják például. Nem a legtutibb módszer.
Ajsa: óó, jaj, brühühü. Nem fogok tudni enni. óó, jaj, brühühü
Léna: Nem fogsz tudni, Ajsa - így sérült, javulóban lévő, mindent szemrevételező, mindenbe belekotyógó madárkánk.
Én: Mit keresel Ajsa?
Ajsa: Fogok tudni enni! óó, jaj, brühühü
Léna: De nincsen meg...
Én: Mit keresel?
Ajsa: De megtalálom!
Én: Mit keresel?
Ajsa: Óóó, anya, hát a kiabáló bácsit! óó, jaj, brühühü
Én: Mit?
Ajsa:A kiabáló bácsit! óó, jaj, brühühü
Léna: Nincsen meg....
Ajsa: Léna! legyél csendben!
Léna: Jóó. - És arrébb lép a biztonság kedvéért.
Én: Ajsa, mit keresel pontosan?
Ajsa: A ki-a-bá-ló bá-csit! (nem érted te hülye....) Nincsen meg, csak a fázós kisfiú!
Léna: Igeeen. Mimi elrakta a fázós kisfiúút.
Milla: Ej. A micsimacsóba
Megnéztem a Micimackós könyvet.

Ha elárulom hogy kupon és a postaládánkba dobták kitalálja valaki? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése