Lilypie Kids Birthday tickers............ Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2012. november 26., hétfő

Csak 5 percet....

Vannak napok amikor már délelőtt azt várom, hogy este legyen :) Gondolom (remélem) mindenki van ezzel így. A ma ilyen volt. 
Este 10re mindenki sikeresen ágyban is volt, én pedig úgy gondoltam következhet a jó forró víz, illóolaj, gyertyafény. EGYEDÜL. Elégedettül feküdtem bele a kádba, kb. fél percig zavartalan csend is volt. Aztán betoppant drága jó férjem, vetkőzni kezdett, figyelmeztettem, hogy én mostan relaxálok.... de nem törődött különösebben a kérésemmel, mondván ő csak befekszik mellém, nem jön a közelembe. Igen ám, de arrébb rakja a gyertyáimat, piszkálja a habot, nem engedi hogy meleg vizet engedjek, rugdos és folyamatosan beszél-beszél-beszél..... Majd megékezik a kicsi lánya is. Az elsőszülött. Felcsillan a remény, hogy hátha kiszáll, visszafekteti és már nem jön vissza. De Ajsának jobb ötlete támad, bejön ő is hozzánk, gonoszanyu megtiltja, rendesapu megengedi. Kettő egy ellen esélytelen. Miután már a hajam is vizes volt feladtam hogy eltölthetek egy kis időt EGYEDÜL a kádban. Hát kivonultam. Most várom hogy kimásszanak, Ajsa visszafeküdjön és biz' isten visszamegyek. Vagy kinyírom Dávidot. Még nem döntöttem :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése