Lilypie Kids Birthday tickers............ Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2012. november 18., vasárnap

Ez most akkor megnyugtasson? :)

Dávid és a lányok elvitték a két kutyát szépítkezni szombaton. Mikor hazaértek megérdeklődtem milyen volt? (gondolva itt minden másra, mint ami a válasz volt)
Röhög. Érdekes volt. Egy hidrogén szőke, alapozó fejű, felfújt szájú csaj bepróbálkozott, közben feltett egy csomó idióta kérdést, például hogy ikrek-e a kicsik.  Azt mondtam nem, van köztük egy hónap, más az édesanyjuk, nekik is és a nagynak is, a mostani barátnőm pedig éppen most szült, elég nehéz vele az élet.... Szerinted nem érdekes vagy inkább siralmas, hogy addig is nyomult míg egy normális családapának tűntem és azután is hogy a világ legszemetebb alakjának.

De szerintem is érdekes és siralmas is..
  

2 megjegyzés:

  1. Szerintem tragikus. Sokat szidjuk a pasikat, de a nőknél rosszabb nem kell.
    Én megnyugodnék :) Dávid az a fajta férfi, aki bottal sem nyúlna egy ilyen nőhöz :)

    VálaszTörlés
  2. :) Már tisztáztuk, hogyha válni akar én normális leszek. Ha megcsalás miatt akkor is a gyerekek érdekében. Viszont megnézem magamnak a nőt és ha tényleg ribi akkor azt nem nyelem le és keserű válás lesz :D Bár szerintem is kinőtt abból a korszakából, hogy mindegy legyen :)

    VálaszTörlés