Lilypie Kids Birthday tickers............ Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2012. november 19., hétfő

Férfiak napja és a lebőgésem :)

Nővérem szólt már pár hete, hogy november 19-én van a férfiak világnapja :) Kicsit kutatgattam,  májusra is írták, de valóban novemberi dátumot is találtam. Ez legyen a legkevesebb, megünnepelhetjük őket kétszer egy évben :) 
Legalább Noelnek is oda tudom adni a beszélő plüssét, a lányoknak is van és kispasi nagyon lelkes érte. Elvileg Mikulásra kapta volna,  vagyis ezt mondtam az apjának mikor megvettük, de így oda tudom adni már most, anélkül hogy Dávid úgy nézne rám :D 
A valóban Férfinak délelőtt már rajzoltunk, szereztünk be csokit, majd este odaadjuk nekik az ajándékokat, ha majd együtt leszünk.
Ha ajándék, és ami miatt írok. Csokit adni egy pasinak nem nagy találmány, ugye. Nem is ezt szántam neki, vettem egy bizonyos társasjátékot, ami még nem lett becsomagolva, mivel csak kislányos csomagoló papír volt itthon, én meg ennyire perverz nem vagyok :D Ezért betettem a szekrényembe. Ahol a gyerekek szeretnek bújócskázni, mivel jó nagy akasztós, oda mind beférnek. Nekem meg miért lenne annyi eszem, hogy előre gondolkodok. Vasárnap itt voltak Dávid szülei és pár távoli rokona. Akik elég konzervatívak és vallásosak is, abból a fajtából akiknek a nem vallásos ember nem is annyira ember (nem olvassák a blogot :)) Szóval eddig is volt bajuk velem bőven, persze nem a szemembe, inkább anyóson át értek hozzám el a rosszallások. (Aki egyébként szintén nagyon vallásos, és még köze is van hozzám, mégsem hallottam még soha tőle rossz szót - ezt nevezem én intelligenciának). Mindegy. Itt voltak, a gyerekek játszottak az unokáikkal. Bújócskáztak. A szekrényben. Az egyik kis srác egyszer csak kiszalad a társasjátékkal a kezében. Nem normális pasi mellettem számon kérő hangon kijelenti, hogy ő ugyan ezt még sosem látta, kivel használom... A másik idősebb, hozzám hasonlóan beházasodott okos, aki ennek az előzőnek az apja, én megmondtam stílusban pedig közli, hogy neki már gyanús volt, hogy Noel fiú lett, három lány után... Mindezt nulla humorérzékű embereknek... Nem égtem.... egy szálat sem :D 
Nem sokáig maradtak ezután, majd Kati közölte, hogy tönkremegy belénk... Én megértem :) De imádom a nőt, meg az egész családot. Az sem baj, ha pár távolabbi rokon nem csíp, de azt el sem tudom képzelni, hogy anyós-apóssal milyen lehet a rossz viszony, vagy ha csak szimplán megtűrnénk egymást, szeretet és humor nélkül.


1 megjegyzés:

  1. Nem vagytok normálisak teljesen bár ezt eddig is tudtam:D
    A játék címét azért.... :P

    VálaszTörlés