Lilypie Kids Birthday tickers............ Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2012. november 8., csütörtök

Lencsi lány

Még egy kis tegnapi gyerekszáj, Lénától. Aki köszöni szépen nagyon jól van, ugyan olyan mint régen :D

Léna a wc-n trónolt, nyitott ajtóknál persze. (Azért kíváncsi vagyok, hány évbe kerül, hogy mindenki csukott, ajtóknál végezze a dolgát. Eddig csak Mimi záratja be). Noel után kajtattam a folyosón, mivel meglépett maszatosan. Hallom, hogy bent Léna számol: Egy, kettő, három. Szünet. Egy, kettő, három. Kíváncsi voltam, mit számol, de nem tudtam, hogy megzavarjam-e vagy sem. Mikor meghallottam, hogy vélhetőleg wc papírt tépked bekukkantottam. Egyesével letépett belőle, majd rétegjeire szedte. A kis minőségellenőr :)
- "Széttéptem"
- Látom. 
- "Baj?"

A csempe ragadt az ivólétől kérdeztem, hogy ki öntötte ki. Ajsa tagadta, Mimi rázta a fejét. Lénus gyanúsan nem reagált. Rákérdeztem,  hogy ő volt e az.
- "Neem tudom"
Próbáltan nem vigyorogni, tisztességre kell nevelni a gyereket, vállalja a tetteit (még ha véletlen is lehetett)
- Te öntötted ki vagy nem?
- "Leehet"

(És most idézhetném újra Ajsát, hogy "nem baj? csak velem tudsz kiabálni?" De nem teszem, mert ez nem igaz. Nagyon remélem hogy ő is tudja, legalábbis próbálom neki elmagyarázni, hogy mit "nem szeretek" benne. (na nem ezekkel a szavakkal :D) Amit nehezen viselek az a hiszti. Mindegy melyikük csinálja. Ha rosszalkodnak, huncutok, az oké. Ez a dolguk. Soha nem akartam "idomított" gyerekeket, beleférnek a csínytevések következmények nélkül. Az értelmetlen kiakadásokkal nem tudok mit kezdeni. Próbálom lereagálni, úgy ahogy a nagykönyvekben van leírva. És tudom, hogy néha sikerül is. De nem mindig. És nem tudom mikor miért nem. Ezért néha kiakadok a 100. szépen szólás után. Próbálkozok, de nem mindig megy. A hagyjuk a gyereket tombolja ki magát pedig szép és jó, ha közben nem egymást piszkálják. Szóval néha azért küzdünk. Most nagyon szeretném Ajsával megértetni a kettő közötti különbséget, és ha olyanja van meg is lehet vele beszélni. Csak éppen hatása nincs a mindennapokban :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése