Lilypie Kids Birthday tickers............ Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2012. december 14., péntek

Mit szeretne Mimi?

Nehéz mostanában kitalálni mit akar. Főleg, hogy ő maga sem tudja :)

Egyik este miután már Noelt lefektettük Dávid Ajsának olvasott a szobájukba, én a két kisközépsőnkkel voltam a játszóban, kirakóztunk. (nem érdekli még őket ami le van írva, csak képeket nézegetnek)
L: Apa mesél Ajsának.
É: Igen, szeretnéd te is hallgatni?
L: Nem. 
M: Ény hajgatyom.
É: Akkor menjél át szépen, és bújj be hozzájuk
M: Nyem, nyem kej mesze.

Öntöttem neki ivólevet, dobozosat. De ő üvegeset akar. Próbálom meggyőzni, hogy ez is ugyanolyan finom igya meg, ha már kiöntöttem. Nem kéri. Én meg nem öntök neki másikat. Elkezd hisztizni. Jön a kisokos nővére, aki csodák csodájára kedves és elveszi a poharát, hogy majd ő megissza. (addig a nap folyamán nem volt Ajsa sem túl testvéries hangulatában). Mimi sírva fakad:
- Enyééém, megisssza.

Ebédeltünk, gyros tálat csináltam. Odatettem neki is az adagját.
- Nyem kéjek pajacsom (paradicsomot) 
Teszek még hozzá, magam elé teszem. Neki rakok másikat, paradicsom menteset.
- Kéjek pajacsom.
Szórakozik már megint... Egyet rakok neki.
- Nyem, azs kéjem - és mutat az enyémre. 
Mondom neki, hogy az már az enyém, sok is, nem bírná megenni. De csak maga elé húzza.
- Szook, ezs szoook- rám néz érdeklődve-  Micsinájjak?

Én is ezt kérdezem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése