Lilypie Kids Birthday tickers............ Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2013. január 20., vasárnap

Holnaptól mégis.

Kezdődik az oviba szoktatás. Két hét, majd negyedikétől élesben egyedül vág neki ez a kicsilány.  
Azt hittem halasztani kell, megfázás miatt, én kezdtem majd végig adtam a gyerekeknek Ajsát leszámítva. Helyesebben az egészet Dávidra fognám, mert szerintem van összefüggése aközött, hogy este "belever" a hóba reggel pedig már betegen ébredek. Szerinte nincs, ennyi idő alatt nem jön elő. Kicsit ágynak estem, de a lelkemnek még jobban fájt. 10 éve még mezítláb szaladgálhattam a hóban, vagy órákat fetrenghettünk, most pedig negyedórás hülyülés után kimúlok...  Öregszek.
Ha valaki beteg a családban akkor törvényszerűen végigmegy a többieken. Hosszú ideje ez volt az első jelenesünk a gyerekdokinál betegség miatt, remélem egy időre el is kerüljük. Igazából betegebbek mint én, lehet tőlem függetlenül jött elő, sokat voltunk velük is kint, vagy nem tudom. Noel nem lesz jó beteg, azt megállapítottuk. Az orrszívás nagy mumus, Dávidra is hagyom :) Most először beteg, ezzel a gyakorisággal meg is békélnék.  Mimike van a legrosszabbul nem igazán alszunk, sokat sír, úgy sajnálom szegénykét mikor érzi hogy köhögni fog és fájni húzza a száját. Léna "csak" estenként dől ki, amúgy ő van a legjobban a kis betegek közül.   
Úgy döntöttünk Ajsa ennek ellenére azért megkezdi az ovislétét, ha már egyszer pont rajta nem jött ki. Dávid viszi reggel aztán majd meglátjuk. Én már elég jól vagyok, de azért nem szeretnék ott köhögni, lehet kivágnának. Amúgy mennék is Ajsával, maradnék is a többiekkel. De amit én tudnék segíteni arra Dávid is tökéletes. Azért gondoltuk hogy most menjen, ne februárban kezdjük, mert így nyugodtabb lettem volna, hogy Dávid van itthon a többiekkel, végül fordítottra sikerült.
Nem tudom melyikünk izgul jobban. Talán én, nagyszülők,  Dávid, Ajsa a sorrend :) Azért remélem nem lesz vele gond. Nem kicsi, mindjárt 4 éves. Gyerektársasághoz szokott. Az ovi jó, ott egy nagyon jó barátnője, akivel kiskora kéthetente találkozik. Azt hiszem adva van minden, hogy simán menjen a kezdés. Reménykedek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése