Lilypie Kids Birthday tickers............ Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2013. március 26., kedd

Anya lelépett

Anya lelépett, de visszajött!" - Tudatta Ajsa a szomszédsággal :)

Ott kezdődött az egész, hogy egy régi barátnőm meghívott minket és Mariannékat  magukhoz, de úgy alakult, hogy a férjének közben el kellett mennie. Szóba jött hogy áttegyük a hétvégét egy másikra, de végül a fiúk azt mondták menjünk nyugodtan, csapjunk csajos két napot. Én Noelt azért elvittem, hogy Dávid hétfőn ne holtfáradtan essen be dolgozni.
Nem gondoltunk erre a megoldásra, de ha már fel lett ajánlva  hát elfogadtuk mindketten.
Szombat délelőtt indultunk, másnap délután pedig már jöttünk is haza. Moncsi kislánya, Blanka 2 hónappal idősebb Noelnél, a nagylány, Eszti pedig 8 éves. Jól telt a hétvégénk, a két mini nagyon jól elvolt együtt, Eszti pedig szépen terelgette őket (a nagy korkülönbség előnyei) Mi pedig csak beszélgettünk és beszélgettünk.. Jó volt.
Ami miatt fel akartam mindenképpen jegyezni az eseményt, az az, hogy ez volt az első apás hétvége. Bár gondoltam hogy szépen megoldja - egyébként sem az a kivonom magam a gyerek körüli teendőkből típus, ugyanúgy tudja mi hogy működik, mint én - de azért kicsit aggódtam. Bár lehet nem az aggodalom a megfelelő szó. Inkább volt egy picike lelkiismeret furdalásom. Mert bár Mariann is "lepasszolta" Mirit teljesen más a két helyzet. Én itthon "ülök" és így terhelem le Dávidot hétvégére..
Szombat este jó volt hallani, hogy  a lányok már alszanak, minden oké és egyáltalán nem úgy mesél, mint aki nem élvezte a napot. 
Játszottak, mesét néztek, születtek rajzok, volt kutyafürdetés, vásárolni is elmentek, plusz még spagettit is főzött nekik (pedig kajával hagytam itthon őket, még mielőtt valaki azt gondolná csak úgy leléptem). Még lomot sem hagyott maguk után.
Ügyes pasi, na!
Nagy pipa.
Majd még ismétlünk :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése