Lilypie Kids Birthday tickers............ Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2013. március 16., szombat

Lénám

Talán Léna volt eddig a legkevésbé anyásabb, bújósabb. Nem is talán, hanem biztos. Ő az akinek sosem mondok nemet, ha azt mondja vegyem fel, vagy játszunk, vagy akármi. Mert ő kér a legkevesebbet. Én meg igyekszem, de nem mindig kezdeményezek én sem. Csak egy gyors puszi, simogatás, aztán el is megy a nap anélkül hogy rendesen összebújtunk volna. Nem tudom ez neki mennyire fáj, gyanítom nekem jobban, mivel ha akar jön, elhiszem, hogy neki ez az éppen elég. A reggeleink egy ideje egyformák vele, morcosan kell hónapok óta ez a kislányka, nehezen szedi össze magát, csak pislákol egy félórát ide-oda. Általában ő kel legutoljára, Noelt többnyire már megetetem addigra, így van egy kis időnk leülni kettesben, míg fel nem kell teljesen. Ez új, korábban inkább hagyni kellett kicsit "szenvedni", de most bújik. Egy ideje napközben is egyre többet rám talál, jön, emeli a kezét, hogy felvegyem.  Egyrészt nagyon élvezem, hogy szakíttat időt magára, másrészt kicsit rossz érzés.. Nem tudom miért de Léna az, aki miatt a legtöbb lelkiismeret furdalásom van. Pedig ő a legkiegyensúlyozottabb gyerekünk, látom hogy minden rendben van vele. Olyan kis sajátos egyénisége van, amivel nagyon sokszor megmosolyogtat. Jól van ez a leányzó úgy ahogy van. És mégis. Sokszor érzem, hogy neki adok e legkevesebbet. Mert itt van Ajsa és Mimi, akiket lehetetlen nem észre venni, és Noel, a kicsi, akit szintén. Lénus pedig olyan szépen elvan egész nap. Figyelni kell rá persze, mert annyi mindent mond, amit ha csak elengedek a fülem mögött, elmondja még százszor míg meg nem hallom. Tipikus tesó, nagycsaládba való. Az egyetlen a lányaink között:) A legtürelmesebb, legóvatosabb, leggyengédebb, legsimulékonyabb. Ezért is van picikét "elnyomva". Én pedig nem tudom, hogy kell e ez ellen tenni, vagy neki valóban így a jó. Ha egy picikét is hasonlítanánk egymásra könnyebben választ kapnék erre a kérdésre. Így meg kénytelen vagyok elhinni, hogy ő ilyen. Bár örülök, hogy néha "elromlik", akciózik, nem tudom, hogy csinálja de ilyenkor sem vagyok rá mérges. Rá lehetetlen:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése