Lilypie Kids Birthday tickers............ Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2013. március 16., szombat

RombolŐ

Noel egy buldózer. Próbálom megakadályozni, hogy romboljon amikor a lányok játszanak, de nem mindig sikerül. Mostanában egyre többet kirakóznak, építkeznek, nagyon belejöttek, szóval van lehetőség a konfliktusokra. Ha én nem vagyok elég ügyes, Noel ott terem és szétveri amit csinálnak, megoldják egymás között... Sokat csitítgatom őket, hogy nem olyan nagy baj, majd kirakják újra.
A toleranciám viszont csak addig tart, míg nem érint közvetlenül a téma. Mikor lent voltunk a szüleimnél elhoztam pár puzzle-t. Régen nagyon szerettem rakni tesóimmal. Most pedig miután a gyerkőcök lefeküdtek nekiülünk Dáviddal, közben jókat lehet beszélgetni. Már egy ideje ott van a hálószobában a földön egy 2000 db-os. Lelkesen kezdtük el, aztán ez alábbhagyott, kicsit pihentettük, aztán újra nekiültünk tegnapelőtt. Szóval most a nagyon feltüzelt állapotomban voltam. Egészen odáig míg Noel nem vette jól szemügyre, nem szórta szét, nem nyomkodta össze és nem vett a szájába
"Nem olyan nagy baj.....nem történt semmi" :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése