Lilypie Kids Birthday tickers............ Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2013. április 16., kedd

A női összetartás még hiányzik...

Tegnap emberem átöltözés után a székre hajított egy szekrényből kivett pólót, mondván valahol még nedves (előtte raktam el párat, a szárító még állt kb.mellettünk) és ment tovább... Néztem mint az a bizonyos borjú, majd mondtam, hogy jó akkor kihajítom a kukába. 
Erre a legnagyobb leányzóm teljes értetlenségben az  édesapucikájához fordult:
- "Szerintem ki kellene teríteni, nem?"
- Szerintem is. - mondja komoly ábrázatot színlelve.
- "Hm. Anya, inkább terítsd ki! "

 

1 megjegyzés:

  1. Most mi a baj? Szerinted nem jobb lehajítani mint tenni még két lépést a szárítóig? Olyan értetlen vagy már megint!:)
    A

    VálaszTörlés