Lilypie Kids Birthday tickers............ Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2013. április 9., kedd

Anyja lánya:)

Cipőmániás vagyok. Meg táska, de a cipő fontosabb. Kicsit a ruhák megszállottja is, de egy felsőt vagy nadrágot ott tudok hagyni, egy táskáért megszakad a szívem, egy cipő vagy csizma mellett viszont nem tudok elmenni. Ha megtetszik "muszáj" megvenni. Dávidnak már nem mutogatom az új szerzeményeimet, mert kicsit hülyének néz. De hát na, nő vagyok, ő választott :)  Ha meg már megvannak akkor gondosan választom ki, hogy milyen ruhához melyiket veszem fel. A gyerekek öltöztetésénél is agybajos vagyok kissé, szeretem ha passzolnak egymáshoz a darabok. És a gyerekek is egymáshoz. Ez nem feltétlenül egyforma ruha, bár nyár óta egyre több az ugyanolyan is, addig meg tiltakoztam ellene, főleg az ikreknél. Most sem teljesen egyformában vannak, csak vagy a felső vagy csak a nadrág, vagy színben más. De ez nem feltététel, viszont a hasonló stílus igen. Nincs olyan például, hogy az egyik vagány, a másik visszafogott pasztellszínben van... Noel pedig... na a vagány kisfiú ruhákkal úgy vagyok, mint a cipőkkel :) Dávid ezt az öltöztető mániámat még nehezebben viseli, általában a legfelső darabokat veszi ki és rájuk adja. Ezért ha megyünk valahova én öltöztetem fel őket, vagy legalábbis is kiteszem. A csizmaráadás viszont általában rá marad. Léna és Mimi már kész volt, míg a másik kettőt öltöztettem Dáviddal ki akartak menni az udvarra. Már a sapkáknál tartottak mikor ott teremtem, és megláttam Mimi lábán a csizmát, felül emelkedett bennem a hülyenő/hülyeanya, pedig mikor már kérdeztem tudtam hogy nem kellett volna: 
- Nem a lila csizmát adtad rá?
- Látod.
Próbáltam megbirkózni a ténnyel, de nem ment, nem mozdult a lábam, közben mindkettőre felkerült a sapka, és már Dávid is a kabátját vette.
- Ebben jön. Emészd meg különben a válásunkra majd kiöltöztetheted őket.
Nyavalyogtam egy sort, hogy ne szóljon már be, nem vagyok annyira gyagyás, de akkor is a lila csizma sokkal jobban illene a felsőjéhez.... Nézett úgy ahogy szokott, közben Mimi leült és elkezdte levenni a csizmát és kérte a "mácsikat".... 
Próbáltam a lehető legártatlanabbul és legszerelmesebben nézi Rá.. Nem tudom meddig marad meg egy párkapcsolatban az a bizonyos szerelmi kisugárzás, érintés, csók varázsa, de jobban járnék, ha még sokáig :D
Mimzikémről pedig lekerült a barna lábbeli :)

3 megjegyzés:

  1. Ez már csak ilyen női dolog a családban, mi is örököltük valakitől... :) Kellenek hozzá a türelmes férfiak az biztos! :)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Timi! Tökéletesen megértelek az öltözés/öltöztetéssel kapcsolatosan, hasonlóan érzek én is! Ez a női génekben lett rögzítve... A férjed nagyon jó fej!

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy minden tekintetben a génekben van a hiba :D
    Köszönöm! Tényleg jó fej az esetek 95 százalékában :)

    VálaszTörlés