Lilypie Kids Birthday tickers............ Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2013. április 9., kedd

Az első beszélgetés :)

Azt hittem még várat magára, de mivel sokat vagyunk nagyobb gyerekek társaságában és a legnagyobb unokatesó, Zéti is folyamatosan szerelmes, így Ajsa fantáziáját is kerülgeti a téma.

Beszélgetünk. Ajsa, Zéti, Dávid és én. Igazán érdekesnek bizonyult, megtudtam többek között, hogy öreg vagyok.

A teljesség igénye nélkül, de pár mondat azért megmaradt bennem!!:) 

Z: Sára a szerelmem, nagyon szép lány, és nézi a Forma1-et. (tökéletes:D )
É: És mi lett Petrával? 
Z: Hááát, elmúltak az érzésem. 
D: Megesik a dolog.
Z: Te sem vagy már szerelmes Timibe?
Mindketten türelmetlenül várjuk a választ. De megnyugtatóan felel. 

Z: A nagyoknak van szerelme Ajsa, az öregek össze is házasodnak. Majd neked is lesz.
A: Nekem van szerelmem.
Z: Ki?
Már megint nagyon várjuk a választ, de most talán ez előző válaszadó a legjobban
A: Zsombor.
Zéti kimerítő választ ad, hogy miért nem lehet Zsombor a szerelme, úgy tűnik nem támogatja a rokonházasságokat. Ajsa viszont hajthatatlan. Zéti tovább érvelne, de már a gondolatába is beleborzong :)
Z: Értsd meg, hogy nem lehet a szerelmed. fújj, az nagyon gusztustalan lenne! Nem csókolhatod meg az unokatesódat!
Na itt gondoltam kikérdezem a 6 éves fiatalurat. És már megint nagyon várjuk a választ.
Z: Jaj, én még kicsi vagyok, majd ha iskolás leszek 
Szeptemberben megy suliba :)

A: Én nem fogok csókolózni. (haha) 
Z: De fogsz! Szerintem is gusztustalan, de majd ha nagy leszek fogok. Papa is azt mondta, hogy majd ha nagyobb leszek szeretni fogok csókolózni.   - Majd Dávid felé fordul, már éreztem hogy jó lesz - De nem fogom beledugni a nyelvem senki szájába. Muszáj, úgy csókolózni?
Dávid gondolkodik, túl sokáig, Ajsa gyorsabb.
A: Nem muszáj szerintem.. Puszit is adhatsz :)
Z: De az nem csók!
A: Tudom..
És szerintem tényleg tudja.
Aztán másra is  tereltük a szót. Jól tettük, mert mikor Dávid hazavitte Zétit egyéb "gusztustalan" dolgokról is eszmecserét folytattak :)

Lassan (remélhetőleg nagyon lassssssan) hozzá kell szokjak az ilyen beszélgetésekhez? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése