Lilypie Kids Birthday tickers............ Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2013. április 25., csütörtök

Névnaposunk

Imádom a nevét. Akárki akármit mond :) Szeretem hogy becézhetetlen, hogy picit egyedi.
Az már kevésbé tetszik hogy képesek vagyunk elfeledkezni a napjáról.. De most számon tartottam, vártam. Ahogy neki is mondtam már egy hete és ő is nagyon várta.

Reggel ébredés után miközben átöleltem mondtam neki, hogy ma van a névnapod kiscsillag. Erre huncutul rám nézett: "neeem.. ma Ajsa névnapja van, nem Kiscsillagé. Ajsáé.. Az enyém." 
Igaz:)

 És hogy mi a szülinaposunk kívánságlistája?
- Egy olyan SZÉP virág, mint amit a nagymamája kapott
Győzködésre, hogy szeretne e még valamit, vagy menni valahova azért  beadta a derekát és ARRA a játszóra szeretne menni amire nagypapával és a fiúkkal ment. És velük. 
Szeretem a vágyait:) Egyszerűek és nagyszerűek.
Csak éppen mi még mindig kimaradtunk belőle:)  Úgyhogy délelőttre csak sikerült rávenni egy kis játszóházazásra. Jól le is fáradtak mind a négyen (vagyis öten, Bori is jött Katival) most alszanak mint akiket kiütöttek. Gyakrabban kellene járnunk :)
Délután elmegy Andrással és a fiúkkal bandázni egyet. Mire hazaérnek összedobunk egy kis bulit. Ajándékot tényleg nem kap tőlünk - persze a családtól kap pár könyvet. A kicsikkel tegnap készítettünk neki, azt már megkapta, Dávidtól majd egy virágot. Vagyis A Virágot. Az utóbbi időben picit túlzásba estünk, most itt áll egy rakat játék amiket használunk ugyan, de inkább merüljenek még el ezekben. Szerintem egyedül a könyvek azok amikből sosem elég, ezért is kértünk azokat mindenkitől.

És egy másik ma reggeli szösszenet a névnaposunkról:

- "Nekem Zsombor a szerelmem?" -  kérdi tőlem.
- Zsombor az unokatesód. Majd akkor leszel szerelemes, ha nagyobb leszel.
- "Patrik sem a szerelmem?"
- Nem ő egy barátod.
Gondolkodik egy kicsit.
- "Patrik a szerelmem!"


2 megjegyzés: