Lilypie Kids Birthday tickers............ Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2013. május 23., csütörtök

A Csöpszik hiánya:)

Nos ezt így többé nem csináljuk az tuti:) El voltam mint hal a vízben Noel nélkül háromnapot.. na jó azért eszembe jutott, főleg fektetésnél volt rossz, de túléltem. Most, hogy váltottunk, őt visszaszolgáltatták, középsőinket odaadtunk és nem volt meg  a nagycsoportos egyesülés, egymásra találás, pár napig tartó családi idill, ami az ilyen gyereket lepasszolós napokat követi nagyon szirszar.... Nekem... Dávidot is sikerül lassan depresszióm alá vonni azért, igyekszem neki minél többet panaszkodni:D
A csajok elvannak, mint a befőtt, tegnap este alig álltak velünk szóba, mert játszaniuk "kellett" apukámmal és nővérével. Pimasznépség:) 

Noel közben "visszaszokott", ha innen nézem jó volt vele kettesben lenni kedden-szerdán míg Ajsa oviban volt. Neki ez volt egyébként a néha Katiéknál éjszakázás, 1napozás mellett a harmadik ilyen többnapos távolléte (kb. féléve, 1 éve volt előtte), kicsit másabb mint a lányok, volt egy kis távolságtartás mikor megérkeztünk. Persze jött hozzánk, örült, de később visszacsüccsent anyukám ölébe. Ezt már decemberben is megfigyeltem nála, nem úgy csüngött rajtunk pár órát, mint a lányok szoktak. Pedig még most volt pár hete, hogy egy lépést sem tudtam nélküle tenni, kicsit féltem is, hogy visszaesünk:) De nem. Kellett egy kis extra törődés,  de rendben a kicsi lelke.

Amit írni akartam eredetileg.... :)
Engem tehát kicsit most ez megvisel és ahogy tapasztaljuk Ajsát is. Hol őszintén bevallja, hol direkt az ellenkezőjét mutatva:)

Így: 

Beszélgetünk: "Nekem hiányoznak, majd így megölelgetem őket" és bemutatja rajtam milyen szorosan.

Joghurtban kacatot nyitva: "Ó ez már megvan nekem, majd neki adom valamelyik kishúgomnak. Jaj  biztos nagyon fognak örülni neki. Jaj nagyon aranyosak lesznek"  
A jajt olyan hangsúllyal mondta, hogy nagyon nehéz volt nem hangosan felnevetni

Noelnek miközben játszanak: "Nem is baj, hogy nincs itt Mimi csak szétverné a fejed"
Mimzink néha tényleg durva egy kicsit, de azért nem ennyire:)

Este az ágyában fekszünk: "Jó egyedül, olyan jó egyedül, nem horkol senki"
Aztán miután kinevette magát azért megnyugtatott, hogy nem is horkolnak a csajok:D

1 megjegyzés:

  1. "Nem is baj, hogy nincs itt Mimi csak szétverné a fejed" Ezen olyan nőt nevettem:)))
    Szegénykét ilyennel vádolni!:))

    VálaszTörlés