Lilypie Kids Birthday tickers............ Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2014. november 27., csütörtök

Bejegyzés...

Ide ültem, mert valami vonzott. Aztán írtam pár bejegyzést, de mégis hiányérzetem maradt. Mert mást akartam írni. Tudom nem sok ismerős olvas, én sem írok már napi szinten, mégis rám tört az írás vágya... Talán most meg is marad. Újabb bizonyíték, hogy mennyire ragaszkodunk mi a terveinkhez, mennyire utáljuk a spontán dolgokat.. :) Lilypie Maternity tickers">

5 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszönjük Kedves Ismeretlen :)

      (vagy netalán ismerlek?:))

      Törlés
  2. Nem ismerjük egymást, csak követem egy ideje a blogot. Jó olvasni téged. :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm és Üdv itt! :)

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok, èn is "ismeretlen" olvasód vagyok :) nem mellesleg egy idősek a pocaklakóink :)

    VálaszTörlés