Lilypie Kids Birthday tickers............ Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. november 4., csütörtök

Kettesben

.... Ajsával. (arról, hogy Dáviddal töltök az elkövetkező egy évben egy kis időt, nem is álmodok)

A kicsik születése óta nem csináltunk semmilyen közös programot. Napközben persze folyamatosan együtt vagyunk, míg a kicsik alszanak pedig tudunk játszani, "beszélgetni". Úgy érzem kap elég figyelmet, inkább a kicsik terén vannak lelkiismeret furdalásaim. Egyrészt Ajsa miatt nem jut elég időm rájuk, másrészt mert ketten vannak. Szeretném többször ölbe venni őket csakúgy, vagy csak nézni őket.... Erre sajnos sem időm, sem energiám legtöbbször. Pár hónap múlva remélhetőleg könnyebb lesz, legalábbis ezzel nyugtatom magam.

Visszakanyarodva a témára. Szóval Ajsa. Tegnap én vittem el a babaúszásra. Régen voltunk együtt, először a terhesség , majd szülés óta most először mentem el. Olyan sokat fejlődött, kész kis úszóbajnok. Ügyesen mozog a vízben, nagyon élvezi a foglalkozásokat. Jól szórakoztunk, tetszett neki, hogy én vagyok ott, Dávidnak is alig győzte magyarázni: "apa eee, ava" vagyis hogy nem apa volt ott, hanem anya. Bár szerintem Dávidnak is feltűnt, hogy itthon hagytuk az ikrekkel. Ő is ügyes volt ám:)
Szeretnék legalább minden harmadik alkalomkor eljutni az uszodába. Hátha.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése