Lilypie Kids Birthday tickers............ Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. november 25., csütörtök

Léna alszik

Lénusunk újra átaludta az éjszakát. 11 körül etettem meg őket. Milla kelt fél 4kor, de hugicája nem. Így éjjel beállítottam az ébresztőt reggel hatra. Mikor is Lénát felkeltettem, evett míg még az Apja és Ajsa szunyókált. Majd betettem az ágyunkba nézelődni. Imádnak ott lenni, főleg Ő. Pedig se játék, se semmi. Csak a hatalmas ágy és a nézelődés. Ajsát is rávettem, hogy feküdjön be a tesója mellé. Így nyugisan indult a reggel. Mimi 8kor kelt.
Nem tudom, hogyan legyen tovább. Hagyjam Lénát aludni éjjel, vagy keltsem fel és megmarad az a 2óra plusz, míg alszanak. Lehet Ajsát etetni, kicsit vele lenni kettesben. Vagy hagyjam igényei szerint aludni, enni a picilányt. Számomra a legideálisabb az lenne, ha Milla is végig aludná az éjszakát, akkor egy fene beleegyeznék abba a 6kor kelésbe:) A másik probléma pedig, hogy ha hagynám is aludni Lénát, mi van ha Millára felébred? Nincs plusz még egy plusz gyerekszobánk. Persze az is lehet hogy ez is csak ritka esetek egyike, és ezután magától is fel kel. A másik lehetőség, hogy Millát átviszem magunkhoz, és tovább figyeljük Lénus alvási szokásait. Ha tartósnak bizonyul még mindig ráérünk újragondolni. Ha ilyen ügyes lány marad, aludhatna Ajsával.

Azt hiszem rájöttem, miért örökletes az ikrek születése a családban, hogy legyen kitől tanácsot kérni..... De mi van azokkal az "áldozatokkal" akiknek csak úgy spontán bekerül két baba az életükbe?:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése