Lilypie Kids Birthday tickers............ Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. december 8., szerda

Az új pasim:)

Délelőtt kisétáltunk a lányokkal a parkba. Ott találkoztunk G.-vel és a kislányaival.
G -ről a legfontosabb tudnivaló a történetben, hogy apuka, vagyis pasiból van. A kisebbik lánya Ajsával egyidős, a nagy három múlt. A csajok szeretnek együtt játszani. Liliért is odavan minden idegen gyerek, így általában őt követik, nézik mit csinál, közben felszednek mindent a földről. Mi pedig megyünk utánuk. Ma is bóklásztunk, két felnőtt és öt kisebbnél kisebb gyerek. Egyszer csak halljuk a hátunkból:

"Ezek aztán szaporodnak"

Nem igazán tudtam lereagálni a hallottakat. Először is nem tudtam, hogy röhögőgörcsöt kapjak, vagy felháborodjak, kinek mi köze hozzá, mi lenne ha igaz lenne. Feltételezem látszik a megjelenésünkön, a gyerekeken, hogy nem a segélyért "szaporodunk/nánk" hónap végén meg lakjanak jól levegővel.
(Na jó, lehet bennem is van egy adag előítélet:))

Mindegy, nem háborogtunk, el is tűntek egy pillanat alatt, miután hátranéztünk. Bár fent tartom, hogy akármilyen érdekesnek néz ki ennyi pici gyerek együtt, és szerintem is bevállalhatatlan (nagyjából 3év alatt 5 gyerek) fizikailag, szellemileg azért ne szóljuk már le egymást a nyílt utcán, pláne nem bunkó szöveggel és hangnemben.

Legközelebb majd felveszek egy felsőt Dávid képével, férjem felirattal, a félreértések elkerülése céljából:)
 (bár még nem vett el, de ez egy másik történet :D )

2 megjegyzés:

  1. Nos igen, ezen félig felháborodtam félig pedig jót mulattam. Jó, hogy lejegyezted, mert eszembe juttattad azokat a kiruccanásokat, amikor a férjem elviszi magával a mi három lányunkat + az ikerkislány barátnőiket, ráadásul egyforma rózsaszínű kabátban. Viszont eddig ilyen beszólást nem kapott. Ellentétben egy csomó elismerő pillantást és gratulációt bezsebelt.

    (azért a póló jó ötlet..bármilyen szöveggel :-))

    Szia
    Ági

    VálaszTörlés
  2. A címet olvasva Zétény és Zsombor jutott eszembe, hogy valamelyikükről lesz szó.

    Kicsit meglepődtem. Azért viccesek lehettetek!! Bár én halkan mondtam volna bármit is:)
    A házasság meg szerintem nem Dávidon múlik.... :P

    Sok-sok puszi,ölelés!
    nővérkéd

    VálaszTörlés