Lilypie Kids Birthday tickers............ Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. december 11., szombat

Babaúszás

Ajsát 6 hónaposan vittük először babaúszásra. Azóta szinte heti program  lett. Apás tevékenységgé vált, amit kicsit sajnálok, másfelől örülök, hogy lett valami, amit együtt tudnak csinálni. Bár mióta megszülettek az ikrek inkább Dávidnak jut több Ajsából alapból. Kicsit kényszer jellegű is, gondolom így van ez minden családban testvér érkezésekor, de egyébként örömmel vannak együtt. Mennek, intézkednek, postára járnak, bevásárolnak, átugranak a nagyszülőkhöz. Kicsi lány alig várja már, hogy este hazaérjen apa, akinek van ideje csak vele játszani.
Kezdetben mentünk mindketten az uszodába, majd ahogy nőtt a pocakom kiszorultam. Pár hete próbálok visszakapcsolódni, a héten mentem másodjára.
Amiről azonban írni akartam az, hogy más is történt a héten velünk, pontosabban mások is úszkáltak. Tegnap ugyanis elvittük a kicsiket is. Négyesben mentünk, Ajsára addig Kati vigyázott. Kicsit féltünk, hogyan reagálnak a nagy élményre. De alaptalan volt az aggódásunk. Víz imádó nővérükhöz méltóan nem volt semmi sírás, bátran lubickoltak. Egyébként az esti fürdetéseket is imádják.Ezért is szántuk rá magunkat, hogy megpróbáljuk. Bár én még kicsit várni akartam. Három hónapos kortól ajánlják ugyan a babúszást, amit betöltöttük, de úgy éreztem azzal, hogy Ajsa fél évesen kezdte, tehát ha úgy vesszük három hónapot "elvesztegetett" sem történt semmi. Rögtön vette az akadályokat.  Dávid azonban már mondogatja egy hónapja, hogy ha betöltötték a negyedévüket visszük őket, hogy legyen egy alkalom amikor ő is csak rájuk tud koncentrálni. Nem nyúzza közben Ajsa valamiért, nem teteti vele lefelé a tesóit. És hogy én se "sírjak" amit bevallok tényleg szoktam neki, amiért én is kevésnek (semminek) érzem azt az időt, amit a kislányokkal töltök. Amikor tényleg rájuk figyelek,  nem etetek, altatok vagy pelenkázok, hanem érdemi időt töltök velük.
Belevágtunk hát, ha minden jól megy folytatjuk is. Ajsa elől "titkoljuk" amíg el nem jön az az idő, amikor mind a hármójukat el merjük együtt vinni, de ez még arrébb van.
Addig is sokat járunk uszodába.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése