Lilypie Kids Birthday tickers............ Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2011. január 7., péntek

Pelus nélkül

Eddig erről nem is írtam. Pedig már nem hord pelenkát ez a kicsi lány itthon. Ha elmegyünk azért még ráadom, biztos, ami biztos, és éjszaka is kell, de napközben már bugyis, úgyhogy vettünk is neki mindenfélét, hercegnőst,  Eperkést, Hello Kitty-t, szeretek ám rózsaszín cuccokat vásárolni:)
Ajsa pedig örömmel választja ki reggelente. Eddig is adott az öltözködésére, de most már teljesen odáig van, hogy mindene ugyan olyan lehet. (és lehet én hívtam fel a figyelmét, de hát lányos anya lennék, nem de?)

A szobatisztaságra való átváltás egyébként egyik pillanatról a másikra történt, mint minden Ajsa életében, ülés, állás, elindulás. Volt korábban egy pár napos pelus nélküli időszak ugyan, de mindig bepisilt, nem szólt,  így visszakerült. Túl korai volt még. Most a Mikulás hozott neki egy lépcsős wc fellépőt. Ami Ajsát egy ideig nem foglalkoztatta, inkább az új játékok kötötték le. Adva ezzel a lovat a fiúk alá, Dávid szerint ez is egy olyan felesleges darab, mint a cuccaink 80%-a, András pedig nagyban helyeselt "én is megmondtam Anyádnak", mi nők pedig próbáltuk be bizonyítani hogy igenis jó dolog. Csak hát Ajsa nem segített:))
Kicsit porosodott, majd elővettem egy reggel, Ajsa pedig tette a dolgát! Azóta ott van a fürdőszobai wc-n, Kicsilány pedig használja, amikor szükséges, bejelenti hogy "pisí"  vagy "jem pisí" ha nagydolga van és megy. Kicsit zokon veszi, hogy már nem tapsoljuk meg mindig, és rákezd, amibe muszáj beszállnunk. De tapsikálunk mi akár éjjel-nappal ha kell!  És eddig nem volt semmiféle baleset! kis ügyes!

1 megjegyzés:

  1. Hűű, gratulálok! Nagyon ügyes a Nagylány!
    Gréti sajna még mindig nem ért meg a dologra, hiába próbálkozom. Most 1-2 hétig hanyagolom is a témát (miután vmelyik nap 3 bugyi és melegítő ment a mosóba), aztán újra nekiveselkedünk.

    VálaszTörlés