Lilypie Kids Birthday tickers............ Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2012. szeptember 11., kedd

Szerencsés

Az ikrekkel délelőtt orvosi viziten voltunk, és mint mindig most is mindenki csodálta őket. Úgy veszem észre még manapság is nagy szenzációnak számít egy ikerpár, mindenhol megnézik, mosolyognak, megdicsérik őket. Még ilyenkor sem tudok elvegyülni a tömegben, hát még ha a néggyel megyek. Olykor igazi hírességnek érzem magam :)
Ma is bezsebeltünk pár bókot, egy anyuka viszont jól megmulattatott. Másfél év körüli fiúcskával lehetett, és szóba elegyedtünk. Közölte milyen szerencsés vagyok, hogy egyszerre letudtam a két gyereket. Mit tehettem mást rá mosolyogtam. Nem lehettem túl meggyőző, mert rögtön visszakérdezett: Vagy szeretnél még több gyereket? - Nem. A meglévő létszám pont megfelel - válaszoltam.
Közben egy háromgyerekes anyuka elég csúnyán nézett rám :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése