Lilypie Kids Birthday tickers............ Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2012. október 15., hétfő

A kétévesség egy színfoltja

Míg utasítás szerint folytonos, lassú kevergetés mellett főztem a két kiscsajszink rajzolt kicsit arrébb. (Ajsa házon kívül volt, Noel aludt) Elgurult egy ceruza, amiért éppen odamehettem volna felvenni, de gondoltam a gyereknek is meg kell tanulni önállóan működni, és egymás között lerendezni a dolgokat. Csak nevelői célzattal nem segítettem tehát, nem azért mert jól szórakoztam közben azon, hogy Léna dalolva, a legnyugodtabb hangnemben köti az ebet a karóhoz, Mimit pedig még véletlen sem érdekli a dolog :)
L: Ana, elgulúúlt.
A: Mi gurult el, egy ceruza?
L: Igen. Cejúza. Elgulúúlt.
A: Keressétek meg szépen.
L: Ana, Mimi eltette ee.
M: Nyem etette ee
L: Mimi eltette ee. Ana, Mimi eltette ee.
A: Keressétek meg együtt. Jó?
M:Nyem.
L: Mimi eltette ee.
M: Nyem.
A: Mimi, te ejtetted le a ceruzát?
M: Piossz?
L: Pijos.  Pijos cejúzát.
Persze nem ismerik a színeket :)
A: Igen a piros ceruzát. Te ejtetted le?
M: Aha.
A: Vedd fel, kérlek.
M: Nyem
A: Mimi, vedd fel, kérlek.
M: Nem kee.
A: De Léna kéri, add oda neki.
L: Nem kéjeem.
A: Jó, én nem veszem fel. Majd ha már nem rajzoltok be kell rakni azt is a dobozba.
L: Ana, Mimi eltette ee.
A: Tudom, de látod, hogy most nem veszi fel.
L: Mimi eltette ee. Mimi, vedd fel.... Mimi vedd fel.... Ana, Mimi eltette ee.
A: Tudom, majd felvesszük. Jó?
L: Jó.... Ana, cejuza elgulúlt. 
A: Tudom. Mimi elejtette :)
L: Igeen. Mimi eltette ee. Nem veszi fel.
M: Nyem vesem.
L: Mimi nem veszi fel. Ana, Mimi nem veszi fel. 
A: Idehozza valamelyikőtök, hogy megnézzem milyen színű?
Feláll mindkettő és jönnek, hozzák. Hihi. Amúgy még véletlen sem volt piros.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése