Lilypie Kids Birthday tickers............ Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2012. október 31., szerda

Anya

A szó amire azóta vár vár az emberlánya, mióta megszületett a gyerkőc. Aztán pedig annyit hallja, hogy már beleszédül :)
Ajsa először egy nagy esés után, vigasztalhatatlan sírás közepette panaszos hangod mondta ki.
Lénával könyvet nézegettünk, mutattam a babát, ismerte már ezt a szót, így ő is megismételte. Majd mondtam, hogy ott pedig anya, és azt is kimondta. És onnantól nekem is mondta.
Mimi stílusosan az udvar másik oldaláról kurjantott oda, mikor hazaérkeztem, majd rohant felém.
Ajsának sokáig "Ava" voltam. Az ikreknek még mindig "Ana". Ami már csak azért érdekes, mert Léna tisztán tud beszélni, ha mondom neki, hogy anya, megismétli hibátlanul, de magától Anát mond. Mimi pedig az n betűk helyett is, ny-t mond, kivéve az anyánál :)
És akkor itt van a mi kis lassan 11 hónapos kis bohócunk. Ma reggel a kurjongatására, halandzsájára mentem be a szobájába. Ott vigyorgott a kiságyban állva, meglátott, még szélesebb lett a vigyora és megszólalt: "Annya" Kicsit hosszan ejtve az ny betűt, de mégis a legtisztábban, leghamarabb. Az eddigi kb. 5. helyről dobogós lettem, az apa előtt, csak a Lili előzött meg :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése