Lilypie Kids Birthday tickers............ Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2012. november 20., kedd

Léna cukisága

Dávid még mindig szívat az ajándékos sztorival. De azért meg is dicsért, hogy mennyivel könnyebben tudok én vásárolgatni a másiknak úgy, hogy az találó legyen Majd kérte, hogy találjam ki mit szeretnék karácsonyra. Szülinapomkor megoldotta egyedül, most majd segítsek. És bár jobban szeretem ha meglep - a szülinapival is levett a lábamról - de nemrég nézegettem a mobilom milyen karcos. Pont annyira, mint amit négy gyerek nyüstöl.
- Én máris megmondhatom, csak el ne felejtsd addig: egy fehér mobilt.
- Milyet?
- Mindegy. 
- Na de mondj valamit, mit tudjon?
- Semmit. Legyen fehér és szép.
- Ennyi?
- Igen.
A lányok is körülöttünk voltak, Lénus bebaktatott, majd kijött egy játéktelefonnal
- Ez fehér?
- Nem ez rózsaszín
- Óóóó, de szép? 
- Igen, nagyon szép.
- Tessék - és oda nyújtotta nekem. 
Valóban a legszebb telefon, amit valaha láttam, kaptam. Pedig karcos és nem fehér.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése