Lilypie Kids Birthday tickers............ Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2012. december 3., hétfő

A picike kék csomag 1 éves

A legkisebbünk. Most már kimondhatom hogy a legeslegkisebbünk. Nagy szerelem ő nekem :) Szeretem, hogy fiú, hogy annyira Dávid. A vonások, a tekintet, néha már a gesztusaiban is látom az apját. És ez olyan nagyon jó érzés. Látni a kicsiben a nagyot akit már úgy ismersz és szeretsz. Most értem meg amikor Dávid a lányokról beszél, amikor kicsi szerelmemnek hívja valamelyiket, vagy amikor azt mondja Léna külsőleg teljesen olyan mint én, és ez mennyire jó. Nem nagyobb szeretet, csak más így is rátekinteni a csöppségre.
Ez az év elrepült úgy hogy észre sem vettem. Úgy ahogy Noel simult be a családba, észrevehetetlenül. Most pedig abból a pici babából lassan teljes értékű tesó válik. Lehetetlen haragudni rá. A lányok néha próbálkoznak, de az ő szívüket is meggyengíti, mikor bújik. Mert bújik. Sokat. Mindannyiunkhoz. Szeretetgombóc. 1 éves. Nagy vegyes érzelmeket vált ki belőlem a kora.

2 megjegyzés:

  1. Boldogságos Születésnapot a Legkisebbeteknek!!!
    Valóban jó gyorsan elrepült ez az év, még csak nemrég írtad, hogy jön a negyedik babátok :)

    Csodás Szülinapozást, Ünneplést Kívánok!

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük szépen :)Megvolt a buli, már előre :)

    VálaszTörlés