Lilypie Kids Birthday tickers............ Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2013. január 4., péntek

Második karácsony

Próbáltunk karácsonyra is lelassulni, valamennyire sikerült is, de azért volt egy kis rohanás érzései is. Majd Dáviddal elutaztunk gyerekeket itt hagyva, most pótolgatjuk a meghittséget. Bezárkóztunk, játszunk, beszélgetünk, sokat nevetünk.
A gyerekek pedig ilyen pillanatokat varázsolnak nekünk:

(Majd ha verik egymást elolvasom :D)

1. Miután Noelt tisztába raktam, Mimi megkörnyékezte, először szépen megsimogatta, majd megkocogtatta a fejét, amolyan Mimisen: "Bügyöss! Picsi bügyöss tessó"

2. Mimi Léna haját birizgálja, aki egyszer csak feljajgat. Rögtön ítélek, pedig csak becsíptette a kezét, nem Mimi volt a ludas.
Mimi: Nyem bántyóó
Léna: Nem bántott...Szejet.
Mimi: Szejetyeee
Nevetnek. Én meg szégyenkezve bocsánatot kérek, és olvadozok. Léna játszik tovább. Mimi is felvesz egy játékot, de Lénus közbeszól: Mimi, haj!
És Mimzi megy simogatni.

3. Főzőset játszunk párban. Ajsa Mimitől rendel, én Lénától. Ajsa megköszöni Miminek: "Köszönöm szépen aranyoskám. Nagyon finom" Én nem lehettem ilyen kedves Lénával, mert elvette tőlem a tányért és odaadta Ajsának: "Finom?" Ajsa megkóstolta: "Nagyon finom ez is" Léna nem elégedett. Kapcsolok, megkérdezem Ajsát, hogy ugye milyen aranyos ez a Léna is. Miután megdicsérte őt is, teljes Lénus boldogsága :)

4. Mimi és Léna egész napi öt perc nyugis fekvésüket töltik Dávid két oldalán. Ajsa megérkezik: "Na szépek vagytok, én hova feküdjek?" Teszi fel a kérdést, de a választ meg sem várja: "Jól van... feküdjetek csak kicsikéim"

(Ez a kicsikéim és aranyoskáim kifejezés nagyon bejön mostanában Ajsának )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése