Lilypie Kids Birthday tickers............ Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2013. január 2., szerda

Új év, új élet:)

Új fejezet az életünkben, Noel életében. Nincs már menni nem tudó gyerekünk !! :)
Annyira tudtam, hogy megcsinálja velünk, már mikor terveztük a gyerekmentes napokat. Addig hiába vártam, hogy elinduljon, nem ment a kis kópé. Éreztem, féltem tőle, hogy nem fogom látni. Nagymamámnál állt meg asztalt elengedve egyedül először. Volt közönsége, megtapsoltuk, ujjongtunk, hát ő is megtapsolta magát :D Majd itthon, indulás előtti napon, felállt a semmi közepén, majd a pelusos popójára huppant. Mondtam Dávidnak, hogy el fog indulni, mire ő győzködött, hogy megvár minket... Persze:) Viszont jelentem ugyanolyan öröm látni, a feléd haladó gyereket először, mintha tényleg az első lépései lennének. Nekünk azok voltak :) 
Csak azt látni, hogy jön és megy a tesókkal. Szuper :) A botlásokról lemaradtunk, stabilan járó kisgyereket kaptunk vissza a kisbabánk helyett... Bár Kati szerint nem is esett csak az első fél nap párat.

Tegnap estére értünk haza. Jó volt a pár nap gyerekek nélkül. Bevallom teljesen el tudtam lazulni :) Csak az bántott mikor mondták a telefonba, hogy elindult Nonó. A gyerekeknek sem hiányoztunk annyira. Ez azt hiszem pont annyi idő volt amit még mókaként fogtak fel, és a nagyszülők teljesen le tudták őket kötni. 
A két kisközépsőnket ma hozta haza anya. A tegnap este volt a legrosszabb. Már megvolt kettő a bandából, és óriási hiányérzetem volt, hogy Mimit és Lénát nem tudom átölelni... De délelőtt megérkeztek ők is, a négylábúak is, így teljes a családi létszám :) A héten szerintem már nem mozdulunk ki, nem engedünk be senkit, csak együtt leszünk.

Elkezdjük kipihenni a pihenést :) Az elmúlt két hónapban elég sokat léptünk le Dáviddal, szülinapi bulikban bővelkedik ez az időszak, most ez a párnapos távollét. Kicsit megpróbálunk visszavenni, a nagyszülőket sem továbbterhelni, bár nem panaszkodnak, de már én is soknak érzem. Vagy csak tényleg felzaklatott hogy lemaradtam azokról a lépésekről :) A januári terv mindenesetre az, hogy még pár órára sem "passzolunk le" egy gyereket sem, ha már úgy is ketten leszünk végig. 

Tartok tőle, hogy elrepül ez a január úgy, hogy észre sem vesszük. Aztán új kezdet ismét, hisz nem csak Dávid kezd majd új helyen, hanem Ajsa is ovis lesz... Nem hiszem, hogy 2013ban unatkozni fogunk.

Az újévi fogadalmam pedig, hogy több könyvet fogok olvasni, mert mióta az ikrek megszülettek... nem is árulom el, mennyit olvastam :) De ennél többet fogok.
 
Éééés tegyek már említést arról is, hogy közben évfordulónk is volt. Nem tudom pontosan, hogy is van ez a 7. rejtély. Ez volt az az év, vagy ami következik? Remélem észrevétlenül túl vagyunk rajta :) Bár elég nehéz év van a hátunk mögött, nem párkapcsolati gondok, és csak erősített kettőnkön. Néha el sem hiszem, hogy még csak 7 év..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése