Lilypie Kids Birthday tickers............ Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2013. április 22., hétfő

Agybaj ellen..

a  család tökéletes.

Mert egyszerűen muszáj. Hiába ráz ki valamitől a hideg...

A bogaraktól le kell róluk szedni. (bár most már meg lehet kérni az ikrek közül valamelyiket :D) 
Ha tüske megy a kezükbe ki kell szedni. Valamelyik nap szegény Mimi körme alól. Pedig még mindig Dávidra hagyom a körömvágást, annyira rettegek, hogy nagyon belevágok..
A kaját bizony néha kiköpik, főleg Noel, és akkor össze kell szedni, akármennyi undorító szerintem..

Más most eszembe sem jut, pedig van bőven, na majd Dáviddal konzultálok :)

A lényeg, hogy ma hős voltam! És nem a gyerekemért, hanem a "mostoha" kutyámért, vagyis Boniért :D
(Mert be kell vallanom Lili a kedvenc... szégyenlem, meg minden :) Boni is kap enni, inni, még játékokat is, és meg szoktam simogatni, szeretgetni, de ő nem Lili.... )
Mimike visított fel miközben Bonival játszott, odamentem megnézni egy kullancs volt benne, már megszívta magát. Nem láttam még ilyet, sőt kullancsot sem közelről. Nem tudom, hogy szedte össze csak a kertben volt Itt volt Mari is, ígértem neki fűt-fát, szabadnapot, jutalékot, de ő sem volt hajlandó hozzányúlni :) Úgyhogy muszáj voltam kiszedni... hát fúúúj, aaauu :D 

Majd átnéztük a gyerekeket és kutyákat is. Szerencsére senkiben semmi. De még mindig érzem a tapintását... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése