Lilypie Kids Birthday tickers............ Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2014. május 15., csütörtök

Noeltől kérdezni nem mindig érdemes

Nem találom a telefonom, helyesebben nincs ott ahová leraktam. Noeltől kérdezem, hogy nem e látta "véletlenül", ha húszan lettek volna rajtunk kívül a házban, akkor is ő lett volna az első gondolatom, de mivel ketten voltunk csak itthon, így nem is volt más lehetőségem.
- "ööö láttam.... A bili mellett keressük - buzdít közös kutatásra.

A lányok is gyakran keresik rajta a játékaikat. A minap Ajsa a plüss Micimackóját
- "Róbert Gidánál van" - mondá vigyorogva a két és fél éves humorzsák... 

Vacsizunk, darálthúsos melegszendvicset csináltam a maradékból, hirtelen ötletből vezérelve (az összenyomós melegszendvicssütő fajtából, szerintem nagyon finom tartár mártással - gasztroblogger én :D) Noel nem eszik. Nem vagyunk ehhez szokva, Dávid meg is kérdezi az okát Nem válaszol. Léna segítségére siet, egy "biztos nem éhes" bedobásával.
- "Éhes vagyok. Ezst nem eszem" 

Este nem fekszik lefelé, költőien felteszem a kérdést, hogy nem e álmos?
- "Én energizálok anya, energizálok"

Mimivel veszekszenek. A nővére kérdezi, hogy miért ilyen undokságos.  Erre megvonja a vállát felhúzott szemöldökkel, majd röhög 5 percen át.

Én vártam, hogy beszéljen Õ is :) Negyedik gyerekként be is állt gyorsan a fecsegõk táborába

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése