Lilypie Kids Birthday tickers............ Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2014. május 14., szerda

Szülőipélda

Szerintem Dávid teljesen normális, kedves ember volt míg meg nem ismert engem. De tényleg. Azóta csak elrontottam. Nekem nem túl nagy a toleranciaszintem az emberekkel. Egyszer valaki számomra értelmetlen dolgot csinál és annyi. Nem a családra, barátokra értem, inkább az ismerősökre. Tegnap Dávid úgy jött haza, hogy a nők nem normálisak. Ezért a mondatáért teljesen vállalom a felelősséget :)
Elmesélte egy sztorit, majd én is megállapítottam, hogy a nők tényleg nem normálisak..
Később a lányok játszottak Noel buldózereskedett.  Ajsa: "jaj, hát nem normális, egy gyerek sem normális" 
Azt hiszem leállok, személéletet váltok, elég ha egy pasit elrontottam, a gyereket nem akarom....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése